نوشته شده توسط : آهن پرایس

اخبار بازار سنگ آهن  

در طی هفته ی گذشته شاهد روند نزولی قیمت ها در بازار سنگ آهن بودیم که این روند نزولی قیمت ها در پایان هفته متوقف شد و به دلیل افزایش معاملات و خرید ها، سیر قیمت ها در بازار بهبود یافت. به دلیل افزایش خرید از سوی چینی ها، قیمت ها مجددا در بازار افزایش یافت. با توجه به روند بازار در هفته ی گذشته، کارشناسان نمی توانند وضعیت درستی را از بازار در روز های اتی شرح دهند و منتظر هستند تا بعد از اتمام تعطیلات در ماه اکتبر، وضعیت بازار روشن شود.

اخبار بازار قراضه

آخرین قیمت قراضه سنگین کلاس 1 و 2 خلوص 20-80 حدود 15 دلار هر تن افت داشته به 330 تا 335 دلار هر تن سی اف آر رسیده است. قیمت های درخواستی خریداران نیز تا 325 دلار هر تن سی اف آر ترکیه است. در هر حال اغلب فعالان بازار معتقدند با نزدیکی زمستان واختلال در عرضه مطمئنا افت قیمت های شدید در انتظار بازار قراضه نیست. البته برخی دیگر امیدوارند به زودی تا 10 دلار افت قیمت مشاهده شود.

اخبار بازار بیلت

 طبق آمار های رسیده، قیمت هایی که برای بیلت سی آی اس اعلام شده بود، از قراری 525 تا 535 دلار در هر تن فوب می باشد که این موضوع بیانگر کاهش قیمت 5 دلاری نسبت به روز های اول هفته در بازار می باشد. در جنوب شرقی آسیا نیز قیمت بیلت نزولی شده بود که برخی این امر را ناشی از کاهش قیمت بیلت در چین و یا کاهش قیمت در بازار های سنگ آهن و قراضه دانستند. نکته مهمی که در این زمینه وجود داشت، بالا بودن میزان موجودی در انبار های خریداران است که این امر نهایتا باعث شد تا قیمت ها افت پیداکند.

اخبار بازار ورق گرم صادراتی

در بازار فیوچرز چینی قیمت ورق گرم صادراتی حدود 27 دلار در هر تن کاهش داشت و در مقایسه با قیمت های 2 هفته ی قبل حدود 20 دلار پایین تر آمد. طبق آمار های منتشر شده، قیمت هفته ی گذشته ورق گرم صادراتی از قراری 560 تا 580 دلار در هر تن فوب بود.  روند بازار نیز در طول هفته ی اخیر به نحوی بود که به دلیل تعطیلات اولین هفته ماه اکتبر در چین، تمایل خریداران تا حد قابل توجهی کاهش یافته بود.از سوی دیگر برخی از خبرنگاران بازار فولاد چین اعلام کردند که به دلیل شرایط ایجاد شده در بازار چین، می توان اعلام کرد که در بازار چین شاهد افت قیمت های بیشتری نخواهیم بود زیرا انبار های تجار به دلیل فروش های زیاد اخیر رو به تمام شدن است.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.





:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: